- Situaci řešíme nejprve telefonickým upozorněním, SMS, dále písemnou upomínkou. V tomto čase se snažíme se slušnými zákazníky najít společné řešení vzniklého problému. Jestliže však zákazník nevyvíjí snahu o řešení, pak automaticky přechází jednotlivé případy do oddělení pohledávek.
- Poté zasílá náš zástupce - p.Ivana Féderová písemný pokus o smír před podáním žaloby. Při nedodržení ani tohoto termínu uvedeném v této poslední upomínce, pak automaticky podáváme žalobu k soudu a domáháme se zaplacení soudní cestou.
- Chci, aby poctiví zákazníci věděli, že dohodnout se dá vždy, a že nulová tolerance vůči neplatičům je pro dobro těch zákazníků, kteří vyžadují dobrý servis a slušné ceny.
- Proto chci, aby nepoctiví odběratelé věděli, že odebírat zboží, práci a neplatit za ni, již neznamená že darebákům štěstí stále přeje, ale že si zakládají do budoucna na řadu velkých problémů.
- Soudy dnes již pracují jak mají a k výkonu rozhodnutí exekutorem od podání žaloby uplyne jen několik týdnů. Rozhodně jde o finančně velmi náročnou operaci. Pro příklad uvádím, že nezaplacení částky cca 10 tis může v konečném součtu znamenat až 30 tis za soudní poplatek, úrok z prodlení, náklady na advokáta a náklady exekutora.
- Na tomto místě také chystáme zveřejnění všech neplatících zákazníků, kteří byli pravomocně odsouzeni.